2020年2月4日 星期二

眼淺

看了電視宣傳、電影預告, 而且知道這齣電視獲得金球獎最佳電影(音樂/喜劇類), 我本來以為它是惡搞電影, 就如《希魔撞正殺人狂》。  
網上圖片
誰知道看到這一幕, 眼淚不期然流下來。 或者人年紀大了, 眼淺了。 看到最後, 心裡總有戚戚然的感覺。
網上圖片

不明白為什麼香港片名譯成《陽光兔仔兵》, 其實故事背後一點也不陽光。 

P.S. 老家有沒有人在看官方記者會, 沒有講粗口, 甚至想打爛電視機的衝動呢?  我相信那些仍然能保留冷靜的人絕對是奇人異士。


11 則留言:

  1. 早幾日剛睇咗
    一早罷睇4點狗記及依家狗官記,完全無視班垃圾廢話🙅🏼‍♀️

    回覆刪除
  2. 我見到佢哋出來就火上心頭要熄機。

    回覆刪除
  3. 這幕來得太突然
    我都有喊
    這戲一點都不陽光
    睇完個心好沉

    回覆刪除
  4. 如果喺香港生活,我都應該會㨂熄機,但人在外,想知更多,唯有一邊睇一邊xyz。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家我盡量唔睇直播, 寧願播完之後睇下 summary 就算

      刪除
  5. 多年未見極好極好的劇本,一部意味深長的美麗之作。

    回覆刪除