2020年2月18日 星期二

奶油燉菜

這道奶油燉菜 (クリームシチュー) 算是日本家常菜, 和風洋食吧。  《深夜食堂》的其中一集主角正是它,  我已經不大記得具體劇情, 只記得一開始有客人在吃, 其他人也點這道菜。


奶油燉菜的醬汁貼近白汁, 做法更為容易。 先融掉牛油, 再將雞肉炒至金黃, 然後加入薯仔、洋蔥、紅蘿蔔, 繼續拌炒, 灑上麵粉, 全沾上麵粉後, 加入熱水, 放進月桂葉和百里香, 煮沸後, 轉小火, 煮到薯仔變軟, 最後加入牛奶, 續煮一、兩分鐘便可。  
食堂老闆果然沒騙人, 天氣冷時吃這道菜, 熱辣辣, 有菜有肉, 的確不錯呀。

18 則留言:

  1. 加咗薯仔,食時特別覺得實在同有滿足感!

    回覆刪除
  2. 細個家中係用牛油炒咗麵粉再加奶,西式煮法,加椰菜花都得,最鐘意法包點住食

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個係正式煮白汁方法
      可以加西蘭花, 四季豆, 我都會覺得OK

      刪除
  3. 超市有現成日式白汁磚賣,不過看來自己弄也很容易啊,更健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個唔駛買現成, 自己整都得架
      網上有好多食譜, 你可以參考下

      刪除
  4. 我也記得《深夜食堂》奶油燉菜的一集,日本小說也常見這道菜。天寒地凍吃真好呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信係好平常的家庭菜, 媽媽的味道

      刪除
  5. 我無睇哩集,但睇哩個菜內容,就知好好味,煮都好易。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係唔難整, 網上有好多食譜, 你可以參考下

      刪除