2020年2月1日 星期六

餃子

不是因為過年才吃餃子, 其實這些餃子都是農曆新年前兩天包的。 那時心血來潮, 想起很久沒有吃過, 想吃便做而已。 


我不擅長美勞, 這個款式的餃子, 我尚可應付, 賣相還算可以吧。 😁

17 則留言:

  1. 包得唔錯啦,起碼隻隻坐係度🥟

    回覆刪除
  2. 自己包,煮完唔散仲咁靚仔,好好手藝呢!我近來愛上韓式泡菜(冇肉)餃子,辣辣地,好啱冬天食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝鼓勵
      可惜我買唔到泡菜 (唔好叫我自己整 😉)

      刪除
  3. 自己一擔心機整,一定覺得好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時整完, 我都會講唔滿意, 下次要整好D

      刪除
  4. 賣相好好啊,我包果啲煮完實合穿幾隻。

    回覆刪除