2020年2月22日 星期六

蜜糖鬆餅

潮流興復古, 今天我也來懷舊一下...

肯德基叔叔的餐牌上曾經出現過的蜜糖鬆餅, 今天好像已經沒有了。  這裡的店子當然也沒有啦, 想起就要自己做。

應該是上世紀的事吧。 蜜糖鬆餅未面世前, 肯德基叔叔的鬆餅是英式鬆餅 Scones, 我沒記錯的話, 那時還會附上牛油。 想當年我很喜歡吃鬆餅和菜絲沙律, 而且下單時, 還可以指明要什麼部位。  

那些年還有哈廸斯, 大家可有印象呢?

14 則留言:

  1. 世事輪流,唔知幾時又會再返轉頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家佢地好地道啦, 應該唔會整呢D

      刪除
  2. 說起肯德基,想起他們在香江的歷史,1973年家鄕雞進軍香港,當年聲勢浩大,一年內開到多間分店,不過,很快便全部關門大吉,記得我也有幫襯過,那年頭也算是新鮮,至八十年代先再捲土重來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪因為當時好抗拒炸雞

      刪除
    2. 佢哋太過自信,擴張得太快,是原因之一。

      刪除
  3. 我都記得肯德基嘅鬆餅,每次一家人經過,家姐都會入去買件食。

    回覆刪除
  4. 鬆餅我冇印象喎。哈迪斯我好鍾意去㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少去哈廸斯, 記得灣仔有一間

      刪除
  5. 我,那些年,食KFC只係食雞。通常放學和同學在KFC/McDonalds hea。食完下午茶就返屋企。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢D窮等人家, 要儲下零用錢, 先可以去下

      刪除
  6. 以我記得當年有傳言:肯德基某分店有食客發現,其中有炸老鼠一件,相信係有關員工做炸雞時無為意食材內有老鼠屍體,連同其他炸雞食材一齊炸而出事,事後謠言四起,跟住生意一落千丈...(Ah...Hello,我第一次留言,我叫man,一路都有睇妳嘅網誌。)

    回覆刪除