2020年2月27日 星期四

三重朱古力芝士蛋糕

終於有突破~~  是日甜品不再是獨沽一味椰子味。 

登登登凳...三重朱古力芝士蛋糕登場。 👏👏👏
這個芝士蛋糕算得上是誤打誤撞。 起初我只是想做雲石芝士蛋糕。 我先將 mascarpone 跟忌廉、牛奶朱古力拌好, 那時已擔心會不會太稠 (因為有人給我買了脂肪含量40%的忌廉 😥), 不出所料, 當我放入已溶掉的黑朱古力, 再要劃上幾刀時, 我的烤肉叉卡住了, 結果黑朱古力全在上面, 醜樣得很。為了掩飾, 我便做了白朱古力 ganache, 倒在蛋糕上。

吃這蛋糕時, 一定要將卡路里拋諸腦後, 否則會有太大罪惡感。😜

16 則留言:

  1. 呢個蛋糕咁邪惡,有冇揾街坊分擔下呀。;P

    回覆刪除
  2. 我都怕卡路里,但有朱古力,食少少無妨,哈哈

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 次次都咁講, 加埋好大件事, 哈哈

      刪除
  4. 回覆
    1. 次次都咁講, 加埋好大件事, 哈哈

      刪除
  5. 對住美食,唔好諗咁多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 次次都咁講, 加埋好大件事, 哈哈

      刪除
  6. 睇到都好味,外型可以待下次再做時咪有經驗,
    我唔怕肥,因為我太瘦,哈...自己話,

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾好味道, 只係好多時整野時會有好多意料之外

      刪除