2020年2月9日 星期日

口罩

現時在老家一罩難求。 有人為了買口罩, 通宵排隊輪候。我之前從來沒想過亞洲國際都會會落得如此田地。 

別以為這裡的疫情相對沒有那麼嚴重, 口罩供應不甚緊張。 我們到過藥房, 都說沒有存貨了。 幸好藥劑師兼老闆跟專員相熟, 新貨到時, 打電話通知專員, 不過也只得兩盒而已。 她人很好, 嘗試給我們再訂貨。 她還說收到消息, 某國要求將歐洲的口罩存貨送回去。 (我們沒有 fc, 不知真偽)  她更說不明白會有此要求, 這裡的口罩還不是在那兒生產嗎。 幾天過後, 她跟我們說, 藥房訂購口罩, 也只限每天一盒。 

來來回回, 我們總算湊足數盒, 寄回老家, 希望不會積壓在郵局, 能夠解決燃眉之急。 


18 則留言:

  1. 日本所有藥房,超市,便利店都冇貨,有少量多數包裝,盒裝更少見,一人限一包,有d一個家庭限一包,連消毒濕紙巾都咁賣。
    最好笑d強國人一見全掃,根本唔理果d只防花粉,完全冇效防菌同飛沫.

    回覆刪除
  2. 之前問過藥房都話無貨,訂唔到貨,之後見唐人超市有口罩賣,想寄番香港,聽講話唔比入,或者會比人截咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽過俾人cut單, 訂左都被取消, 因為唔夠人出得高價

      刪除
  3. 回覆
    1. 最慘見到D老人家、清潔工無哂口罩, 又無人幫到

      刪除
  4. 500-1200蚊一盒,迫人唔好出街,嬲到爆
    無能正苦

    回覆刪除
  5. 呢度都係,上個月中起已經一罩難求。朋友成功買到口罩嘅都用courier寄,唔敢驚動香港郵政。^^”

    回覆刪除
  6. 呢個政府越睇越無能。

    回覆刪除
  7. 我老友amazon訂貨
    美國政府卡關
    唔俾出境

    回覆刪除
  8. 外國似乎也有口罩荒尤其華人社區!

    回覆刪除