2022年10月23日 星期日

薯仔售賣機

薯仔售賣機不是什麼新奇產物,不過卻是我們第一次光顧。

售賣機通常擺放在有零售的農場外面, 白天時可以直接走到農場買,又或是在售賣機買到。

以往我只知道薯仔就是薯仔,沒想到這裡的薯仔種類分得那麼細。 (附上網上圖片)


剪綵第一撃: gnocchis。

小插曲: 為了節省燃料開支,我向某人提議不用將 gnocchis 煎香。 結果呢... 



16 則留言:

  1. 薯仔我只可以一個個買,唔係就一定成包發哂芽,嘥咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又要講下係咪文化不同啦
      佢地會話批左D芽, 都依然食得, 但係見到有綠色, 就唔好食呀, 有毒素

      刪除
  2. 我都甚少食薯仔,若是咁大袋,豈不食好耐?

    回覆刪除
  3. 除了㷛蕃茄薯仔湯
    我好少買薯仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 薯仔都算係主食, 有時食到悶悶地, 就整下薯蓉、gnocchis

      刪除
  4. 是薯蓉??
    這樣子整薯仔,我都是第一次見😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 係意大利野呀
      主要係薯蓉+麵粉
      你可以睇下, 我以前都寫過架
      https://fofollehk.blogspot.com/2016/02/gnocchi-aux-petits-pois-et-lardons.html

      刪除