2022年10月13日 星期四

粟米濃湯 Corn Potage

儘管語言不通,我依然很喜歡看東瀛煮食影片。 影片大多少有廢話,準備功夫乾淨企理,步驟清晰,看他們煮食,很有治癒感。 

偶然看到這粟米湯的影片,乾淨利落,令我很想一試。 

TA-DA~~

有說粟米湯是東瀛五大令人懷念的溫暖位之一,自動販賣機的粟米湯是冬天的必要之選。 

我沒有嚐過,不知道這碗粟米湯是不是同一風味,然而它味道不錯,而且很有飽肚感,這是我始料未及。 

材料:  粟米1條、洋蔥 ⅛ 個、牛油10g、雞湯150cc、牛奶100cc 、鹽、胡椒、歐芹適量

做法:

  1. 用刀削出粟米粒。
  2. 將牛油倒入鍋中,加入粟米和洋蔥,用中火炒至金黃。
  3. 加入雞湯,煮沸,轉為小火,蓋上鍋蓋,煮15分鐘,關火,再加入牛奶。
  4. 用攪拌器打成蓉,然後用中火加熱,下適量鹽調味,以歐芹作裝飾,即成。




14 則留言:

  1. 我真係未食過日本粟米湯,不過用奶?定忌廉都一定更飽肚。

    回覆刪除
  2. 有時lunch 我都會整粟米湯,不過係罐頭嗰隻,一罐粟米蓉加一罐粟米粒

    回覆刪除
  3. 印象中喜歡食粟米的SIL非常滿意自動販賣機的粟米湯。

    回覆刪除
  4. 好似....咁..."傑"...
    似“羹” 多些...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你提醒我, 係Potage, 所以我加左個"濃"字

      刪除
  5. 秋冬去日本,汽水機買熱粟米湯係必須,但果罐湯香港都有咗好耐啦,10蚊罐,不過唔係熱嘅

    回覆刪除
  6. 好似好易煮喎,等我記下食譜先。謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. YouTube 仲有其他版本, 有D淨係放牛奶, 你可以睇下邊D啱你

      刪除