2022年10月29日 星期六

Panna Cotta 意式奶凍

為了節省電費開支,這陣子的甜點都以免焗為主。

Panna Cotta 毫無疑問是一個不錯的選擇。

左方的 Panna Cotta 配上 黑朱古力醬,右方則是黑莓醬,兩者都是自家製的。 家中冰箱的黑莓存貸亦因而全數沽清。😊


 

16 則留言:

  1. 呢樣我冇得慳,因為習慣食熱食,只間中食下凍品。

    回覆刪除
  2. 呢個啱我😋!黑古力專員可以接受到啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以佢食右邊個杯, 我食左邊個杯, 一人一杯, 唔駛爭

      刪除
  3. 不知道為何我在各blog友上的留言都變成垃圾留言消失了。😭

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排真係痴左咁, 我有D留言都係自己係個度搵返

      刪除
  4. 大家都減能減廢!
    其實。。。雪櫃都要用能源...
    做得幾多得幾多啦!

    回覆刪除
  5. 喝杯咖啡嘗Panna Cotta 給我帶來幸福的時間。

    回覆刪除
  6. 呢個鍾意,不過走果醬

    回覆刪除