2022年10月2日 星期日

三杯雞與打拋豬

上回提到我家的羅勒,直至現在它依然生死未卜。

實際上,我先前都有利用它來做葉,不會只讓它待在後園,白白浪費啦。

先來個惹味的三杯雞。 所謂三杯就是豉油、米酒、麻油各一杯,換言之,比例就是1:1:1。  不過我怕有人會嫌麻油味太濃,於是我只放入了一半的份量。

自然還少不了另一道簡單不過的泰式打拋豬。  因為不想只單單是肉,而沒有蔬菜,我便加入了切碎的法國邊豆。  同時也要配上煎蛋,感覺才完滿呀。

16 則留言:

  1. 我怕香草味,所以我家只有宅男會用香草煮食。

    回覆刪除
  2. 我有啲怕生嘅羅勒味,但煮熟咗嘅味,又食到喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔敢落太多, 味太勁有人又投訴

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都好耐無整呀, 唔知係咪太耐無食, 覺得好好食呢

      刪除
  4. 三杯雞係用九層塔,你個色唔夠

    回覆刪除
    回覆
    1. 將就一下
      我都覺得唔夠色, 不過煮起咁滯, 唔想落老抽

      刪除
  5. 越來越有小炒風味。。。
    今次有台灣風!哈哈!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 真係唔想成碟都係肉, 都係要落D豆, 唔正宗都係咁話

      刪除