2024年3月10日 星期日

漏水

前幾天,我們都聽到從熱水器傳來斷斷續續滴答~滴答~

專員檢查過了,相信是因為喉管老化,引起輕微滲水。 

因此專員趁着休假時自行修補,順道換掉另一配件。

其實他試着向我講解熱水器系統如何運作,不過對我而言,實是太複雜,我總是理解不來。

有時我還會後悔為什麼在老家時,沒有學習木工水電,在家 DIY 時, 也不會一頭霧水。  

9 則留言:

  1. 在老家家中電器壞了,打個電話就找到人來,很少想到要自己修理。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老家真係好方便, 呢度就好多野都會要自己整啦 (阿毛)

      刪除
  2. 係香港搵人修理容易,係外國就難啲兼且好貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有好多呃人事件, 電視間中都有講 (阿毛)

      刪除
  3. 其實專員自己識得維修,個心都定啲!屋企有野壞要搵人整,有時都幾傍徨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能環境唔同, 外國真係好多DIY, 反而香港好少, 不過而家都多左好多裝修片, 我間中都會睇下學野 (阿毛)

      刪除
  4. 昨日火換廁所水泵
    同樣因為漏水

    回覆刪除
  5. 嚟到呢度乜都要DIY。後悔以前冇學水電,泥水。

    回覆刪除