2024年3月25日 星期一

玩物喪志?

想不到到了一把年紀,才沈迷於某手機遊戲。 

起初我只是想找一個動腦筋的小遊戲,因為隨着年紀漸進,開始擔心有天腦袋退化,或許每天練習一下,可以延遲衰退。

剛開始時,我喜歡那些找不同的遊戲。 後來專員給我下載了某類似糖果傳奇的遊戲,自此萬劫不復。

結果它帶來了後遺症: 眼痛加眼花花。

自此之後,我都盡量在早上時分才和它打交道,來戒除心癮。  

 


12 則留言:

  1. 玩遊戲真係有心癮架,還有追劇都係會上癮,欲罷不能🫣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家都追緊劇, 不過唔會用手機睇啦 (阿毛)

      刪除
  2. 我都唔敢成日玩手機,就係驚對眼唔好

    回覆刪除
  3. 開始有老花,戴眼鏡睇電話,有時睇得唔清楚,但唔戴眼鏡,又冇咗防藍光嘅保護,所以我都盡量少篤電話😅

    回覆刪除
  4. 我只係玩每日一次嘅串字遊戲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都玩過, 但係法文太水皮呢 (阿毛)

      刪除
  5. 哈哈,好多人搭車都有打機,玩吓都無妨嘅!😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都只會聽歌 (阿毛)

      刪除
  6. 我停晒追劇, 但就睇書仲傷眼. 間唔中只聽劇, 唔睇

    回覆刪除