2024年3月2日 星期六

麻蓉包

沒有想到要買一包芝麻會如此艱難,走遍附近的超市包括L記,依然遍尋不獲。

最後無意中在一家有機店才找到。 

受了先前的教訓,因而出動了攪拌器,芝麻餡料做得比較幼滑。 

不過我始終覺得包子表面不夠光滑,看來還是需要時間研究。

 

14 則留言:

  1. 是呀!我做的中式包也不夠光滑,你這個已經不錯了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我總覺得做得唔夠光滑, 真係要再研究研究 (阿毛)

      刪除
  2. 麻蓉包是我的comfort food
    可惜香港難有

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家好多點心都好似消失左 (阿毛)

      刪除
  3. 多饀👍🏻!這是我家姐和主子最喜歡的飲茶包點,我反而覺得太甜😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整, 可以控制甜度 (阿毛)

      刪除
  4. 我整嘅中式包都係唔滑㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話係排氣問題, 要研究下至知 (阿毛)

      刪除
  5. 在外國,想買到材料,真的不易啊!加油!👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果附近有中超, 會容易D (阿毛)

      刪除