2024年3月13日 星期三

Escalopes de poulet à la milanaise 米蘭雞扒

無甚煮意,又懶得動腦筋,於是索性直接問專員想吃什麼晚餐。

他也不加思索,便說想吃米蘭雞扒,再配上茄汁意粉。

老實說,如果他沒有提起,我也沒有想起它呢。

TA-DA~~


有時我會真心佩服我老媽,她以前差不多每天都要煮飯,可說是年中無休。 初來埗到時,我還要打電話向她求教。 可惜她年紀漸老,記憶力大不如前,有些食譜已經想不起來,猶幸身體還算可以。

 

 

13 則留言:

  1. 我呢邊呢款通常係豬扒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度反而多數用火雞肉 (阿毛)

      刪除
  2. 上一輩除了煮飯,照顧一家大小所需,許多時更洗衫買餸執屋一腳踢,非常利害!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有當年邊有咁多架撐呢, 都可以煮到俾一家人食 (阿毛)

      刪除
  3. 回覆
    1. 有時真係無咩心機諗整咩 (阿毛)

      刪除
  4. 之前見你寫完便跟著煮米蘭雞扒,幾好食呢!
    很久沒煮過,可以再整!

    回覆刪除
  5. 宜家網上多了食譜,多了選擇

    回覆刪除