2021年5月7日 星期五

Escalopes de poulet à la milanaise 米蘭式煎雞肉

這道米蘭式煎肉應算是意式料理吧, 不過它在這裡很普遍, 甚至在叮叮食品中穩佔一席位, 而且通常配有蕃茄醬汁意粉。

所謂「米蘭式」其實跟吉列炸物的做法差不多, 必不可少的三部曲: 麵粉、蛋液、麵包糠。  然而「米蘭式」中的麵包糠會混入 parmesan 芝士。  芝士和麵包糠的比例會因各人口味而不同,  我做的通常是芝士佔三分之一, 麵包糠佔三分之二。   

將雞腿煎皮拆骨後,  然後用肉槌拍成薄片, 以鹽、黑胡椒調味後, 再來個三部曲,  最後起平底鍋熱適量牛油和食油,  把雞肉煎成金黃便成。


 煎得金黃的雞肉非常香脆, 就連專員也讚好。  



18 則留言:

  1. 你地鍾意食超幼身意粉? 我知我完全錯重點...^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 要睇下配咩野啦, 多汁嘅, 我會鐘意用 tagliatelles
      今次用 capellini, 係因為三分鐘整好, 好快有得食 ^^

      刪除
  2. 我呢邊米蘭式多數係炸豬扒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度叮野多數用火雞肉, 食譜就會叫用小牛肉, 雞肉, 火雞肉, 反而豬扒少呢

      刪除
  3. 想整啊!不過將雞腿煎皮拆骨我唔係好叻,唔知整唔整到咁大塊出嚟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢塊只係用左一件雞上脾, 好抵食, 打斧頭一流 ^^
      唔想拆骨, 可以用雞胸肉, 不過有人會嫌鞋, 街坊教用牛奶浸下, 會濕潤D, 你可以試下

      刪除
    2. 我都用咗雞脾肉整,蛋液好似用多咗,太大陣蛋味,同埋做唔到香脆效果,不過都幾好食。

      刪除
  4. 回覆
    1. 放左芝士, 有人又會問塊火腿去左邊啦

      刪除