2021年5月15日 星期六

魚網袋

潮流情報介紹某法國品牌新推出的包包, 賣點是法國製造, 品質優良。

說穿了就是用來買菜的魚網袋。 不過有名牌加持, 自然升價十倍, 每個包包盛惠 75€。

 
 
潮流這回事, 我這外行人真是識條鐵咩。 先撇開價錢不說, 魚網袋一目了然, 對我而言, 非常沒有安全感。 難道又要來個袋中袋?  其實我現在還有兩個這牌子的包包, 而且是最傳統的摺袋, 稱得上是返工恩物, 可惜現在就無所用啦。   

14 則留言:

  1. 特登畀人見到支防狼噴霧就會有安全感啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 定係俾人知你有枝咁野, 佢地仲有準備呢

      刪除
  2. 呢個我呀婆年代已經有了
    我鈎過無數個,但自己唔會用

    回覆刪除
  3. 呢個就唔好預我^^”,都係classic款式好好多,我嗰個都快十年,每次旅行都靠佢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係鐘意classic款多D, 幾時用都唔會out

      刪除
  4. 就算普通一個布袋,只要係名牌,價錢就零捨不同

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年個布袋淨係寫住 I'm not a plastic bag 就已經熱炒啦, 而家又好似唔見人用啦

      刪除
  5. 其實都幾靚,不過放唔到乜嘢,唔實用又貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 賣個位話好好用, 放到唔少野架 😆

      刪除
  6. 英國一向都有這種袋,今次應該係品牌抄雜牌喇,哈哈,講笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D袋真係唔係新野啦, 好多人仲用黎買餸架

      刪除
  7. 所以潮流真是讓人一言難盡。。。
    同一樣東西;
    流行的時候就是潮流,
    不流行的時候就是老土,
    其實這樣子的漁網袋,
    阿婆的年代已經有,也非常普及!
    大有大用,小有小用(size),
    要是大家有留意,
    現在裝蒜頭,葱頭的膠漁網袋,
    其實都是這累東西!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 古老當時興嘛
      所以有時classic款有佢好架, 幾時都可以用 😆

      刪除