2021年5月31日 星期一

Fleurs de moutarde

我家後園無端端多了一棵植物。 以我有限的小學常識科知識, 估計是風力傳播, 種子在後園落地生根, 茁壯成長。

專員說這是 Fleurs de moutarde (芥末?),  我對植物的認識少得可憐, 所以只要信, 不要問。
專員也打算讓它繼續在我家開枝散葉, 因為它能夠吸引蜜蜂, 算是對大自然盡一分力。 

 

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 真的嗎?
      我認人都成日唔認得架, 植物更加唔駛講

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢度有人專登種佢去吸引D蜜蜂, 幫助下大自然咁架

      刪除
  3. 也有可能是雀仔帶來的...
    我花槽都會有不明來歷的植物。。。哈哈!
    不過多是蒲公英!

    回覆刪除
  4. 好大棵喎,唔知啲花會唔會有辛辣味呢,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似話加水加工先會有辛辣味架, 而家我又聞唔到 ^^

      刪除
  5. 芥末是否用種子製造?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似話用芥末籽做嘅, 詳情我就唔曉啦

      刪除
  6. 又有可能d翠兒帶種子黎
    你第日唔使買芥茉了

    回覆刪除