2021年5月30日 星期日

Crêpes au jambon et béchamel 白汁火腿可麗餅

之前依據名廚 Cyril Lignac 做過白汁火腿可麗餅。 這天也是做 crêpes, 卻換了另一位師傅 Alain Ducasse。 Alain Ducasse 的食譜基本上和 Cyril Lignac  的差不多, 只是 Alain Ducasse 的並沒有糖, 同時用了焦化牛油。

材料: T45麵粉50克、T55麵粉100克、雞蛋2隻、牛奶300克、焦化牛油30克、鹽少許

將兩種麵粉和鹽攪拌均勻, 加入雞蛋並混合。再逐漸倒入牛奶,攪拌直至沒有任何結塊, 然後拌入焦化牛油。 最後將麵糊放入雪櫃30分鐘,讓麵團靜置。 

因為一人前, 所以我只做了一半份量。 同時我是個不聽話的學生, 沒有刻意做焦化牛油, 放入已融化的牛油就是了。 

趁著麵糊靜置時, 着手做白汁。 牛油、麵粉和牛奶比例 1:1:10。 

煎好可麗餅後,  依過往程序裝嵌, 再把捲好的可麗餅煎得金黃香脆。 

我比較喜歡這個食譜, 吃起來沒有上一次的那麼膩。  


14 則留言:

  1. 香港的麵粉冇編號咁細致。

    回覆刪除
    回覆
    1. T45 相等於低筋麵粉, T55 應該係中筋
      我係咁樣理解

      刪除
  2. 煎到又香又脆,好正呀!但點解今次會係自私食嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為煮一人午餐啦, 食剩D火腿, 清埋佢

      刪除
  3. 回覆
    1. 上次我有放, 覺得有D膩, 所以今次唔放啦

      刪除
  4. 哈哈,
    第一張相...以爲是炸豆腐!
    第二張就明白曬!哈!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 唔同食法, 不過人人口味未必一樣

      刪除