2021年5月18日 星期二

Lingonberry jam muffins 越橘果醬瑪芬

友人送來了一瓶果醬。 Lingon 為瑞典語, 即是 lingonberry, 又叫做 cowberry, 中文譯名是越橘, 香港的「姨媽傢俬」 稱為紅果醬, 瑞典肉丸旁邊的紅色果醬正正就是它。以上資料是請教「得得高」得來。

越橘果醬不一定要來配搭肉丸, 用來做甜點也不錯, 最簡單不過的就是 muffins。 在原味瑪芬內放入越橘果醬, 算是一點小變化吧。 最後參考 Donut muffins 的做法, 瑪芬出爐後, 在表面掃上牛油, 再灑上玉桂糖, 甚為吸引。   專員更說翌日的 muffins 吸收了果醬的味道,  比當天登場的更美味。

 



 

16 則留言:

  1. 係乜嘢味嘅呢?酸唔酸㗎?

    回覆刪除
  2. 我在ikea都係用來配肉丸,酸酸地幾好呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上次去Ikea食野, 係香港呢, 水準不似預期

      刪除
  3. 一見到lingonberry呢個字,lingonberry都係即時諗起ikea。:)

    回覆刪除
  4. 宜媽果隻我都有買,仲有果汁
    但始終都係接骨木花好味d

    回覆刪除
  5. 都未試過呢種果醬,原來可以配肉。

    回覆刪除
  6. Muffins 都要隔夜才入味!?
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係咁講架
      好似 panettone, stollen 佢都話放一晚好味D

      刪除
  7. 想告訴你,我煮了米蘭式煎雞肉,第一次弄得不好吃(弄錯了其中一個工序),第二次就比較像樣。易煮又好吃!

    回覆刪除