2021年5月17日 星期一

大熱倒灶?

今年的環球小姐結果塵埃落定, 由墨西哥小姐奪得后冠。 說真的, 我本來沒有多加留意, 要不是昨天的新聞有所提及, 也不知道決賽在昨天舉行呢。

新聞的重點自然是落在法國小姐身上。  為了參加是次選美大賽, 法國小姐不但常做運動, 更勤練英文, 被視為大熱門之一, 絕對有機會贏得冠軍。 最後法國小姐二十一強止步, 成績算是有個交代吧。 不過她的民族服裝就真的不是我那杯茶啦。 

我總覺得凡是有法蘭西代表參賽的, 媒體都會說成是大熱之選, 每年的歐洲歌唱大賽便是如此。 😏

 

10 則留言:

  1. 我發現原來冇奧地利小姐。
    而啲民族服裝好多國家都搞到好似巴西嘉年華咁。
    (喺yt睇)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪因為疫情無去到呢?
      民族服裝個環節, 我都係睇左少少咋

      刪除
  2. 本國都會話自己係大熱。 今年我留意左佢哋的民俗服裝,有支持和平,有抗疫,有同性戀,環保。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇左少少民族服裝個環節, 反而宣佈賽果時, 我有睇直播, 件件晚裝都釘哂片, 我以為唔興好耐添呢

      刪除
  3. 回覆
    1. 法國小姐年年都係收視保證架, 我無一年可以完整睇哂

      刪除
  4. 我差不多每年喺妳blog至接收到呢個資訊呀,哈哈!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為一有法蘭西代表, 就會煲到好似好大件事咁啦
      所以我咪會寫下咁啦 ^^

      刪除