2021年5月25日 星期二

Cuisses de canard aux haricots blancs 鴨腿炖白腰豆

趁着超市減價, 買了鴨腿回來。 我通常會將鴨腿和白腰豆一起煮, 做法亦是多年如一日。  

有天我跟街坊談起, F太太教我另一方法來煮。 她的方法類似 Cassoulet。 先把鴨腿煎好備用, 盛起多餘的鴨油, 將洋蔥、蒜頭和煙燻五花肉爆香, 然後放入紅蘿蔔、蕃茄和白腰豆,  再加入水、百里香和月桂葉,  小火煮至白腰豆帶粉狀時, 放回鴨腿和切塊的薯仔, 直至白腰豆煮成軟綿便可。 

F太太這個煮意很不錯呢, 這道鴨腿炖白腰豆真的好吃呢。  法蘭西的家常菜就是如此簡單。


 

13 則留言:

  1. 呢個睇落仲好好餸飯,係呢,咁法蘭西人係除咗薯仔,會唔會加入其他澱粉質食物架?

    回覆刪除
  2. 同cassoulet嘅分別係咪在於薯仔?

    回覆刪除
  3. 英國人最鍾意做cassoulet (casserole),不過依家現代人邊有時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最哂時間都應該係煮豆
      如果用個類似 instant pot, 應該唔會要好多時間

      刪除
  4. 呢個改白汁芝士蘑菇都應該唔錯

    回覆刪除
  5. 對我嚟講呢個好多工夫,而且我唔鍾意多醬汁

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我成日話各有所好呢, 人人口味唔同嘛

      刪除