2021年5月23日 星期日

榜眼

還以為歐洲歌唱大賽在今天晚上舉行, 原來早已在昨晚結束了。 意粉國代表奪桂冠, 不過賽後卻是非多多, 有說其中一位成員在後台嗑藥, 他們亦隨後否認。  現在消息傳來, 涉嫌的那位成員將會接受藥物測試。  如果證明傳言屬實, 不曉得他們會不會給褫奪資格呢。

西多士代表今年取得第二名, 是近年來最佳成績, 難怪總統也要發推文祝賀。 坦白說, 我聽她的參賽歌曲 《Voilà》不超過十次,  大多是轉台時在官台聽到的。  每次聽到時, 我不禁會想起 Edith Piaf。  無論是歌曲旋律、她的演繹方法和台風,  就連髮型, 我都覺得跟 Edith Piaf 的甚為相近。 特別是當我聽到副歌中的 voilà voilà voilà,  總是感覺似曾相識。 後來還是專員一言驚醒夢中人,  那不就是和  《Padam Padam》如出一轍。 



 


14 則留言:

  1. 雖然唔知佢唱乜,但又幾好聽喎。

    回覆刪除
  2. 唔知點解,一聽首歌就覺得好有以前八、九十年代,睇香港電視啲靚靚大型廣告嘅感覺。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解我成日覺得佢似 Edith Piaf

      刪除
  3. 法國得第二我覺得有啲可惜。意大利嘅唔識欣賞。奧地利畀我估中入唔到總決賽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日有個意大利人上電視話個首歌歌詞好有意思架
      佢地仲笑零蛋英國啦

      刪除
  4. 英國今年係0分,即係無人比分佢呀,好醜呀。

    回覆刪除
  5. take咗嘢參加比賽咁堅?

    回覆刪除
  6. 榜眼...
    年輕人會不明白的!
    哈哈!

    回覆刪除
  7. 而家電視都唔睇,完全冇理呢d同乜鬼選美

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度仲好多人睇電視當娛樂, 包括我(有時咁啦)

      刪除