2021年5月21日 星期五

美麗的誤會

話說F先生買這 potjevleesch, 總是會預我一份。 Potjevleesch 這個詞意即"一小鉢的肉", 是典型的北方食品, 源於鄧寇克。  它的主要材料包括豬脊肉、雞肉和小牛腿肉, 傳統的還會有兔肉。

為什麼F先生會預我一份呢?  實是因為一次的街坊飯聚, 其中一位街坊姍姍來遲。 我是屬於「職工頭圍用膳」, 那時肚子餓了, 於是吃了不少作為 appetizer 的 potjevleesch。  自此我便被認定 potjevleesch 的擁護者啦。  😁

18 則留言:

  1. 可能F先生以為難得找到知音,同樣愛吃此品,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱, 可能佢覺得難得有人欣賞 ^^

      刪除
  2. 下次揀d好嘢食,話唔定又會送你

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢下次不如俾D金銀珠寶我睇下好噃 😆

      刪除
  3. 回覆
    1. 不過我唔可以同佢講點解個日會咁欣賞噃

      刪除
  4. 雖然係美麗的誤會,但有嘢食,唔錯,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我唔可以同佢講點解個日會咁欣賞噃

      刪除
  5. 有d似上海菜館既水晶肴肉

    回覆刪除
  6. 好似上海肴肉呀
    我亦有買嚟食

    回覆刪除
  7. 哈哈,咁要解釋吓嗎....😉

    回覆刪除