2022年4月10日 星期日

總統選舉第一回

今天是總統選舉第一輪投票,專員一如以往,早上便去了投票,盡公民責任。

出發前,他在家裡找選票,但是一直找不到, 於是便問我有沒有見到。 我沒有什麼印象呢,他後來才想起上星期我們正要外出前遇上郵差,他就將郵件直接給了我們,我也順便放在包包裡。 原來選票和各候選人的宣傳單眼都在郵件內,我可沒有注意呢。

第一輪投票結果是五年前的翻版。  

作為一位塘邊鶴,儘管沒有參與的權利,也會偶然看看辯論。 感覺也跟以前一樣,主流傳媒對他們不喜歡的候選人毫不客氣,經常打岔,語氣也不大友善。 我總是不明白為什麼不可以讓對方表達意見後,再理性討論呢,以理服人呢。 或者我這樣的想法已經不合時宜。 


17 則留言:

  1. 要搶話語權,可能是要打亂對方的思維。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係策略嘅話, 應該對所有候選人都用同一方法, 才叫一視同仁嘛

      刪除
  2. 電視辯論我一啲興趣都冇。辯論表現唔會影響我嘅投票決定。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會間中睇下, 練下聽力嘛
      而且可以睇到有咩人熟書, 有咩人唔熟書, 去競選連小小資料都記唔好, 真係唔係好有誠意啦

      刪除
  3. 選前講到天花龍鳳識飛咁
    真係坐正做到先講啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱, 有D真係信口開河, 咩都講得出, 例如派錢派錢派錢
      但有人會信, 我先服呀

      刪除
  4. 要俾two thumbs up專員👍🏻👍🏻!

    其實辯論結果對我呢啲電視都唔睇嘅選民,唔會有任何改變,反正都係喺堆爛橙中揀個無咁爛😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有千祈唔好同我講, 選某人係因為佢靚仔, 聽到呢個理由, 我真係叫救命呀

      刪除
  5. 陶傑認為馬克龍能否連任觀乎投票率,要超高才可勝出。我很討厭這個如一泡忌廉的左膠,俄羅斯入侵前,更被普京耍得像個傻仔。今年大選夾在風雲激盪的時局中,馬克龍在第一輪投票領先,這個奶油仔真可勝任大時代裡的決策者?極右翼若上台又會否走相對獨立於歐洲議會的路線?今年選舉應是二戰以來最關鍵之一屆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 照目前來看, 奶油馬仔點都睇高一線
      尋日開始, 機器開始運作, 點都唔可以投極右, 又話投佢嘅多數都係工人階級, 即係想暗示咩呢
      有時我都唔明點算係極右呢? 維護本土文化算唔算呢? 維護本地人權利又如何呢? 唔想收太多難民又係唔係?
      我都識人係投Le Pen, 佢地都唔係種族歧視, 只係真係頂唔順好多政策都無照顧佢地, 不如試下換人試試

      刪除
    2. 即如美左攻擊特朗普總統,話佢係種族主義者,又歧視女性 ...好了,問佢哋舉一條通過了的相關的法案證明你的說法,又舉唔出,於是就話你係反民主幫兇。然後幾個互聯網億萬富豪鉅賈左匪,一同封殺所有總統言論。究竟誰是法西斯?

      google 創辦之初,三個新創年輕人說,don't be evil. now who is evil?

      須釐清一個觀念,政治上其極沒有極右 (marine le pen 只是右派,經濟上才有極右),所謂的極右,其實是極左。某東方大國不就是狎玩民族主義的 extreme left 表表者麼?

      刪除
    3. 就如 Zemmour, 佢之前有類似龍門陣嘅電視節目
      當有消息話佢會參選, 當時佢仲未正式宣佈, 廣管局就已經話佢係政治人物, 要限制佢上電視嘅時間, 結果佢決定唔再做
      後來同佢一齊合作嘅主持, 有次更話以前都一樣話要限制Sarkozy係電視出現嘅時間
      尋日更睇到加拿大話要對新聞機構出牌, 又點會唔問究竟世界攪咩野呢

      刪除
    4. 世界搞咩嘢,總歸結是,2020 美國總統大選的公平與誠信崩潰,正是西方民主制度嚴重呈現危機的濫觴。

      刪除
  6. 回覆
    1. 正如網友所講, 兩個當中揀一個無咁差咁啦

      刪除