2022年4月29日 星期五

無語

最近因為轉帳一事,又要跟銀行交手。 說真的,跟他們交手,實在要有相當的耐性,回想當年到銀行開戶,他們也可以弄錯文件幾次。 去年想要一個 LDD 可持續發展儲蓄金的戶口,來來回回, 花了差不多半年時間才弄好。 

話說有一筆款項會轉至我的儲蓄戶口。 匯款、轉帳、日常生活開支都離不開 RIB (Le Relevé d'Identité Bancaire),即是銀行帳戶證明,上面列明用戶姓名及地址、銀行和分行代號和帳戶號碼。  RIB 可以從銀行的網上理財及應用程式找到。  

今年年初應用程式更新了後,我已經覺得它不 user friendly,以往的一些的功能都刪改了。 所以當我需要 RIB 時,卻始終找不到,便以為是自己不懂如何使用。 於是又試試網上理財,結果只找到了往來戶口的 RIB。 為免夜長夢多,索性到銀行門市那兒問問啦。

結果就是櫃台小姐也毫無頭緒,只會電郵問問負責的同事,有消息會以電郵通知我。  過了整整一個星期,依然沒有回音。  當然又要到銀行走一趟。

今次來了門市話事人,和她打過交道幾次,她為人算得有擔當。 她承諾會問個究竟,下午會回覆。 果然沒有騙人。 原來銀行新規定,現在轉帳、匯款,只可以轉至往來戶口,因此不會再提供儲蓄戶口的 RIB。

我聽見時, 額上即時出現三條斜線。 究竟新規定背後是什麼樣的邏輯呢?  實是百思不得其解。 當然我隨後可以把錢轉往儲蓄戶口,只是真的不明白箇中原因而已。 








13 則留言:

  1. 往來戶口即係支票戶口?
    奧地利人話我知佢哋唔用支票已經十世。頓時覺得國際金融中心嘅香港有點落後。

    回覆刪除
    回覆
    1. compte courant 我譯成往來戶口啫, 基本上支票同銀行卡都會同呢個戶口掛勾
      我呢度去超市,都可以用支票俾錢架,用支票嘅話, 就要俾埋身份證明文件佢地登記

      刪除
  2. 我而家好明白你嘅感受。

    回覆刪除
  3. 不論攪carte de séjour 或其他銀行政府文件
    永遠令人激氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能大城市會好D掛
      我呢度鄉下地方, 好多野佢地都好似無接觸過咁

      刪除
  4. 全部銀行咁定個別,平時乜都網上搞定,好耐冇去過銀行

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前識一個人, 佢寧願去排隊, 唔要ATM卡, 唔用網上理財, 佢話咁樣唔會令自己亂洗錢

      刪除
  5. 我早前恆生卡有小問題,電話理財既認證問題過唔到關,親自去分行辦,疫情下有些分行又冇開,結果去到銀行職員都係要打電話去問,同我一樣對銀行既過多程序都提出疑問

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能機構大, 無俾足夠培訓briefing俾員工

      刪除
    2. 過唔到電话認证,叫我去分行辦,但分行都係要call 上去處理

      刪除