2022年4月6日 星期三

Ricqles 雙飛人藥水

以前寫過雙飛人汽水,因為專員沒有興趣,同時超市沒有細樽裝,所以最後沒有買回來一試。

沒有試過雙飛人汽水,最近卻試了雙飛人藥水。 

我直接把藥水滴入口中,精神立時為之一振,舌頭像給燒灼了。 當然啦, 因為它含有80%酒精。

然而這不是正確的使用方法。我應該是將它滴在水中,再服用,又或是滴在方糖上,再放入口裡。 只怪自己太心急,才會有如此難忘的經驗。 

不過跟我小時候時相比,老媽說為了幫助止咳, 把白花油塗在我頸部,那份灼熱的感覺,就是小巫見大巫啦。


20 則留言:

  1. 我有用雙飛人藥水架,可以解決口腔問題,甚至皮膚有些少發炎都有用,有人曾經話我知,口氣問題都可解決,但我未試過直接飲落肚,有段時間強國人大量買入,所以有藥賣假貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前無用過呢, 呢次係第一次呀

      刪除
  2. 雙飛人+白花油
    都係止寒咳仙丹
    我都會直接嘀入口,快

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未試過白花油放入口
      搽頸時真係好乸

      刪除
  3. 妳好堅呀,我連listerine陣味都頂唔順😅

    回覆刪除
  4. 有傷口,用黎消毒,好好的!
    但好多人話這藥。。。萬能咁!
    止咳肚痛都話得!

    回覆刪除
  5. 你食到冇嘢好食搵呢d食
    你媽有冇話夏天搽白花油開風扇涼過開冷氣😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個無聽過
      反而聽過有人叫白花油係阿婆Dior

      刪除
  6. 某國當年搶註了雙飛人商標,告番原廠轉頭。流氓與潑皮集於一體,無賴兼無恥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 即是新百倫、無印, etc.
      但是那邊廂又有很多A貨, 多重性格

      刪除
  7. 早前疫情见有人話有用,我有諗過買但冇貨

    回覆刪除