2021年8月19日 星期四

雙飛人汽水

只怪自己觀察力不足, 來了幾年, 現在才發現雙飛人汽水。

不少人對雙飛人藥水不會陌生吧,  我還記得廣告強調它來自法蘭西, 可以外搽內服, 功效神奇。 我從來沒有試用過, 反而專員說他以前也有一樽, 身體甚為疲累時, 會在方糖上滴下幾滴, 再放入口中, 非常提神云云。

當然雙飛人汽水沒有什麼藥用功效啦, 看看成份, 它應該是薄荷味的梳打水, 味道跟雙飛人藥水相近吧。  我有想過買來一試, 可惜超市只有1.5L的, 專員又無意跟我分享, 只好打消這個念頭啦。

17 則留言:

  1. 雙飛人我阿媽冇買。通常都係啲中成藥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企都有中成藥, 保濟丸個類嘅野啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 個廣告以前成日播架, 一枝雙飛人藥水可保平安

      刪除
  3. 回覆
    1. 以前有人話白花油可以滴入口, 白花油王子好似話係唔得架

      刪除
  4. 上次做野事,
    戒到手,
    同事就比雙飛人藥水我消毒!
    就這樣第一次用咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港電視仍有這藥水的廣告賣的!

      刪除
    2. 佢個酒精含量80%, 殺菌一流
      個廣告以前成日播架, 一枝雙飛人藥水可保平安

      刪除
  5. 大鄉里見識少,兩者未聽過添😅,不過薄荷味嘅飲品食物,我都麻麻。

    回覆刪除
  6. 雙飛人藥水消毒殺菌幾好架

    回覆刪除
  7. 近幾年俾d自由痕炒上神台

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 個廣告以前成日播架, 一枝雙飛人藥水可保平安

      刪除