2021年8月23日 星期一

小野貓的肚皮

小野貓待在我家後園的時間越來越長,  今天甚至由早上待至黃昏才離開。 他還會間中闖關, 躡手躡腳走進屋內,  一給逮住了, 便會即時逃跑。

這天更難得給我拍到他傻呼呼的樣子。

他在後園曬太陽, 睡大覺,  竟然睡到袒露肚皮。 這還是我第一次見到呢。 

有說貓兒露出肚子, 代表他熟悉自己身處的環境, 有安全感, 對周圍有相當的信任程度。  那是不是他已經把我們家當作他的呢? 


20 則留言:

  1. 回覆
    1. 我地研究過, 應該我地屋企相對靜, 啱哂佢地休息

      刪除
  2. 今次先睇清楚。貓貓毛色好靚,面容好可愛呀

    回覆刪除
  3. 真係第一次見野貓瞓到家貓咁relax呀!

    回覆刪除
  4. 五星級的家
    當然 流連忘返

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地研究過, 應該係我地屋企比較靜, 好啱休息

      刪除
  5. 自來貓!
    有這樣翠綠的花園,
    誰也 relax 了!
    哈哈!

    回覆刪除
  6. 覺得好安全,所以好放心咁大覺瞓

    回覆刪除
  7. 個樣成隻小老虎咁,難怪可以行走江湖咁耐😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢身上仲有好多戰績, 真係鬥士黎架

      刪除
  8. 回覆
    1. 真係? 唔通佢知道丁要做東方不敗, 所以偷走?

      刪除
  9. 自來喵喵喎,咁可愛,收養左佢啦!🐈

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經俾左一日兩餐, 唔好住, 都好食架啦, 哈哈

      刪除
  10. 您好。可以留言嗎?看到您的照片,我也感到舒服。這只貓在享受一段難得的好時間。周末快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然可以留言啦~~
      有興趣可以多來交流呀

      刪除