2021年8月9日 星期一

唧唧冰

夏天一到, 又在冷凍櫃見到它們的蹤影。 每次見到它們, 當年的回憶又回來啦, 我更會想起那些年的零食, 尤其是令舌頭變色的橙汁雪條。 

跟專員說起, 他說以前只會在麵包糕餅店才會買到, 而且只有 Mr. Freeze 一種, 價錢比糖果還要貴。 每次吃它時, 凍感直逼上腦。


17 則留言:

  1. 細個時阿媽唔買畀我食。。。。

    回覆刪除
  2. 我細時都唔鍾意食唧唧冰。最喜歡芒果脆皮雪條,同甜筒。但父母就最鍾意買拿破崙雪糕。

    回覆刪除
  3. 小時候最愛鳳仙,其次紅豆味、古力味、橙味都照殺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 細個反而鐘意脆皮, 仲要好難得先有一次機會食

      刪除
  4. 都記得讀小學校時有食過,平時只鍾意食脆皮、紅豆、綠豆雪條

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嘅小食部至愛反而係咖哩魚蛋, 凍天就係熱維他奶

      刪除
    2. 我唔鍾意維他奶,我鍾意飲麥精

      刪除
  5. 雪菠蘿片,木瓜...
    都是兒時的夏日解暑回憶!
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D我反而好少食呢
      夏天時仲會整啫喱, 而家反而無食啦

      刪除