2021年8月14日 星期六

後遺症

我們所處的小社區是有車速限制的,  行車時速限制為最高30公里。 儘管有車速路牌展示,  始終有人會不加理會。 

自從 Chérubin 三年前因交通意外離世後, 每次我聽到車子快速駛過的聲音, 總是不期然擔心我家兩位主子的安危, 特別是外向的少爺。  最近鄉公所更以環保之名, 決定不會在晚上點起街燈。 即使我們在屋外安裝了夜間感應燈, 依然會放心不下。  就如前天晚上, 半夢半醒之間, 突然聽到車子加速的聲響, 我便立即起床, 探個究竟, 隨後便睡不著了。


難道這就是創傷後遺症?


 

18 則留言:

  1. 可唔可以唔俾佢哋夜晩出去,我聽到都覺得擔心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 點都制止唔到外向型, 上次少爺病到CC下, 都係要出街

      刪除
  2. 真係好戥啲放養貓擔心,所以如果我住house,都唔會比啲貓出去

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度好多都放養架, 外向型, 我地未收留兩位, 都已經係咁, 唔俾出門, 恐怕連門都抓爛

      刪除
  3. 真係養兒一百歲,長憂九十九。

    回覆刪除
  4. 戴上反光頸圈會唔會好啲?

    回覆刪除
  5. 我自己揸開車。都好憎D人超速,特別在residential area.

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有開到個音樂/收音機大大聲, 呯呯個D

      刪除
  6. 創傷後遺症。。。
    簡稱...有陰影...

    回覆刪除
  7. I just added this page to my favorites. I enjoy reading your posts. Tyvm!
    To the point and well written, I appreciate for the info
    I have been meaning to post about something like this on one of my blogs and this has given me an idea. Thanks.
    love-binding-spell-caster

    回覆刪除