2021年8月6日 星期五

French Bread Rolls 法式小餐包

天氣沒有先前的熱, 焗爐短暫休息過後, 再度復工。

是日主角: French bread rolls 法式小餐包。 參考這個食譜, 不過我多做了一倍份量, 更放入了老麵 50g, 同時因應我家焗爐的火力, 我將爐溫比原食譜的調低了一點。

做出來的成品外脆內軟, 的確很好吃呢。 專員吃過後, 更狂讚它有真正麵包的味道, 同時有牛油香。 專員一直偏好甜麵包, 居然會如此欣賞小餐包, 實在難得。
相反這個小鬼卻完全不懂得欣賞, 而且非常明顯。


 

17 則留言:

  1. 回覆
    1. 大師就真係不敢當啦, 有興趣整下包咁啦

      刪除
  2. 圓碌碌好可愛
    浸湯食一流

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係知我心意, 我有煮左個雜菜湯, 襯下佢

      刪除
  3. 貓地唔欣賞唔緊要,最緊要係有専員欣賞

    回覆刪除
    回覆
    1. 幅相裡面個佢, 好似同我講, 我唔食包架 ^^

      刪除
  4. 整得好靚!大大的成功!

    回覆刪除
  5. 我從來沒興趣做麵包,不過看到你做的小餐包,也想試呢!

    回覆刪除
  6. 小餐包做得好精緻呀,直頭係fine dining餐廳餐前包嘅模樣呀👍🏻!

    回覆刪除