2021年8月28日 星期六

離題

昨天的新聞焦點之一, 效力曼城的法國球員文廸涉嫌性侵一事, 他現在已被英國警方拘留。 說真的, 我對體育新聞的興趣不大, 對這位球員的認識少之又少。

六號電視台更就此事訪問了一位律師, 這位專業人士大概解說當地的相關刑罰如何如何。

不過當我和專員見到這位律師煞有介事翻起法蘭刑法典時, 我們都忍不住笑起來。 難英法法制已經互通?  我忽然又想起「明朝劍斬清朝官」那經典一幕。  😁



10 則留言:

  1. 眼利嘅觀眾成功識破穿崩位,哈哈!

    回覆刪除
  2. 前歐盟國,可能差唔多啦。但係本嘢係2022?

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我所理解, 英法係不同法系, 英係普通法, 法係大陸法
      2022, 唔知會唔會似D咩年運程咁呢

      刪除
  3. 哎喲,我無留意呢單新聞。 這個weekend 就睇左C朗轉會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有講呀
      不過都係美斯吸眼球多D

      刪除