2021年8月25日 星期三

香辣魔鬼蛋 Sriracha deviled eggs

先前街坊飯聚, 儘管主人家一再說跟我們說, 什麼也不用帶過去。  我們仍然不慣兩手空空, 除了帶了一瓶酒, 我也隨便做了些魔鬼蛋就是了。

所謂香辣魔鬼蛋, 說穿了, 就是一般的魔鬼蛋做法, 再加上是拉差辣椒醬而已。 最後放上切碎了的西班牙辣肉腸作裝飾, 非常慳水慳力。 

題外話, 我近來不大想參加飯聚活動, 究其原因, 就是不能暢所欲言。 飯聚期間, 少不免會觸及一些敏感話題, 我的看法跟其他人不盡相同的, 卻不想破壞氣氛, 成為異類, 最後還是決定少說為妙嗯。  

16 則留言:

  1. 話題不同,就要傾D天氣呀,食物呀,貓狗之類的東西。

    回覆刪除
  2. 有時啲聚會唔鍾意都好難推,唔方便插咀,咪齋聽吓唔好出聲囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過有時聽到我好掹, 好怕自己真絛會忍唔住

      刪除
  3. 昨晚同舊老板飯聚,
    都有提到社會的撕裂,有些議提心裏知道大家的方向,
    就避重就輕好了...
    免得傷感情...

    回覆刪除
  4. 剛同主子講開,我和同事間已不會講打針、溝針話題,但同香港黎嘅朋友就無呢個隱憂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個話題真係令好多人反面, 我都一樣唔會講太多

      刪除
  5. 乜你果邊都不能暢所欲言

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔想破壞氣氛, 有時真係覺得佢地好膠

      刪除
  6. 係咪傾到政治?德奧人都好鍾意講政治。

    回覆刪除
    回覆
    1. 政治係其中之一, 最近熱話梗係疫苗同健康碼啦

      刪除
  7. 食完就算...
    講嘢小心D好...

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都會唔多講自己意見, 不過好多時真係聽到好掹, 佢地有時真係膠到無朋友

      刪除
  8. 我哋呢邊更加唔敢亂講嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都聽見好多打政府工, 同同事之間都無以前咁, 唉

      刪除