2021年8月31日 星期二

壽司

沒想到在早上時段, 超市亞陳的壽司攤位居然推出「福袋」,  相信這是為了出清前一天晚上的存貨。 「福袋」一律價錢6€,  因此專員決定買來一試。

打開「福袋」, 原來是雜錦壽司一盒,  原價€16.90, 我們算是賺到了。  

咁啱得咁橋,  我在前一天晚上, 順應專員要求, 做了半熟玉子, 於是我們來個東洋風午餐。 
至於壽司的味道呢,  它比我想像中的好, 不過飯比較乾。 我最不習慣的是其中一款壽司內有紫蘇葉, 記憶中老家的可沒有呢。

20 則留言:

  1. 正價都唔平喎。
    紫蘇葉我like。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多時唔平之餘, 仲好樣衰, 呢盒叫做靚仔啦
      我都麻麻地紫蘇葉

      刪除
  2. 可能啲飯雪得耐所以比較乾,不過€6都算抵食呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地叫做賺左啦 😁 係咪好阿Q呢

      刪除
  3. 通常會用紫蘇葉配魚生...
    原價真是有點貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講起我又記得係韓國咁樣食過呀

      刪除
  4. 如果佢個雪櫃唔夠凍,你分分鐘領嘢

    回覆刪除