2021年8月2日 星期一

蜜汁豬扒

又是時候為雪櫃大掃除~~

原來我放了不少醬料在雪櫃, 其中之一就是叉燒醬, 幸好它還沒有過期壞掉, 連忙趕快用完就是了。

最簡單不過當然是焗叉燒啦, 不過天氣熱, 不想開焗爐。 於是想起人家做的蜜汁豬頸肉, 我卻以豬扒取代豬頸肉。  我用叉燒醬、豉油、薑汁、米酒作醃料,  然後將豬排煎好, 最後兩面掃上蜜糖,再略煎一下便可。

看起來蠻像叉燒吧, 呵呵~~


 

15 則留言:

  1. 呢個送飯一流!我都好耐無食過豬頸肉啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好耐無食過啦, 係咪其實係咪豬嘅面珠登呢

      刪除
  2. 回覆
    1. 叉燒醬有叉燒味, 應該係, 除非唔係

      刪除
  3. 我有很多醬汁都已經過期左少少日子,不過如果唔係變壞,發毛,我都會用,但要快D用左去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過無發毛但過期嘅醬, 唔明點解會鹹左好多

      刪除
  4. 個樣。。。都似叉燒!
    哈哈!

    回覆刪除
  5. 豬頸肉打針位,少食為妙
    扒好好多

    回覆刪除