2024年1月25日 星期四

更新何時了?

作為一名電腦白痴,我實是不明白為何電腦的作業系統幾乎每天都要更新。 

每每更新需時至少十多分鐘,有時甚至要差不多半小時。 

要性急的我守在電腦前,絕對是一份煎熬。

不由得想起以往還是打工仔時,加班至天昏地暗,工作一旦完成,便急不及待要趕回家,結果收拾一切,要關機閃人時,又會來個系統自動更新,然後我又不情不願,再要呆等一刻鐘。

有時真的不明白,它像是特別喜歡作弄人。  


 


9 則留言:

  1. 開會期間,間中都有呢啲情況發生,同事會突然間消失,被逼restart部腦😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最記得以前有位IT同事口頭禪: 你知啦, 機器嘅野.. (阿毛)

      刪除
  2. 若非自動之外,我通常唔理佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時就係呢D自動更新, 試過整整下野, 部腦自動 restart (阿毛)

      刪除
  3. 係呀,通常你好急要閃人時佢就要更新。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次咁樣, 我都覺得佢整👻我

      刪除