2024年1月27日 星期六

出城入貨

專員鐘情的辣椒醬終於吃光光,因此不得不出城,到亞超陳記走一趟。

 

儘管我們出城那天並不是周休二日,到達那兒時,兜了幾個圈子,仍是找不到泊車位,最後只好把車子泊在較遠的停車場。

我們已經很久沒去過陳記,原來它裝修過了,比先前的光猛多了。  我們想買的東西都是以醬料為主。 我也趁機問問專員要不要嚐嚐中華料理的「精華」, 哈哈~

 

我們這次也趁機買了幾包即食麵,當中包括辛辣麵。以往我們會買一箱回來,現在卻不想吃太多啦。 

太久沒有吃過了,的確是久違了的味道。 

 

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 暢順嘅話, 一程要個幾鐘
      返來時, 前面有車禍, 足足塞左半個鐘 (阿毛)

      刪除
  2. 呢隻辛辣麵都幾受歡迎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵質比呢度丁丁好 (阿毛)

      刪除
  3. 我N年前成箱辛辣面從温哥華飛回新加坡🤣,那時冇㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前去韓國旅行, 都會買返幾包唔同味道返屋企 (阿毛)

      刪除
  4. 原來你度會有鷄腳賣呀😳,勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪得呢個族群會食 (阿毛)

      刪除
  5. 回覆
    1. 雞腳呀, 因為佢見到怕怕 (阿毛)

      刪除
  6. 回覆
    1. 係咪要有午餐肉? 因為某人係唔鐘意食架 (阿毛)

      刪除
  7. 想起溫哥華的亞洲連鎖超市大統華,很大,很好逛。
    我受不了辛辣麵,太辣了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間亞超比較細間, 個日唔知係咪唔好彩, 有D野我都買唔到 (阿毛)

      刪除