2024年5月2日 星期四

雷雨

勞動節早上,天文台早已預告我們身處的地區將會迎來狂風暴雨。 

預測果然準確,接近午夜時份,我們已聽到一陣陣轟隆隆的雷聲,雨聲也越來越大。(影片由專員提供,特此鳴謝~~)

如此天氣,自然留在家中比較安全。 

不過我家少爺晚上突然要出門,無論我們如何阻撓,即使軟硬兼施, 也不得要領。

當聽到甚是響亮的雷聲,我們也擔心起來,打開門看看,也不見少爺蹤影。

直至雷雨落幕,他才施施然回來。 他一回來便討吃,吃過了便睡,看來我和專員是白擔心了。 


14 則留言:

  1. mina及阿水
    都不怕行雷閃電

    但B頭及緣緣就好驚

    回覆刪除
  2. 香港都閃了6千幾次電。。。。
    不尋常的天氣....

    回覆刪除
  3. 咁少爺返到黎,啲毛係咪好濕呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 少少啦, 又無全身濕哂, 應該係匿埋左

      刪除
  4. 如果唔畀佢出去,佢係咪會嘈成晚﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 不停抓門, 企係我地面前, 眼神有接觸, 就會叫

      刪除
  5. 雷雨喺鄉郊地方會唔會覺得特別凌厲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺呀, 唔知係咪因為地方空曠呢

      刪除
  6. 少爺大個仔啦,冇有怕😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔只大個仔, 仲一把年紀啦, 所以我地先擔心

      刪除