2024年5月25日 星期六

咖哩雞

街坊興高采列走過來,送上他們第一次做的咖哩雞。

街坊不諱言,他們用上了預製醬汁。

他們心目中的咖哩雞,既沒有港式的薯仔和甘筍,亦沒有東南亞那份辛辣。 

咖哩味道不算香濃,而且偏甜,令我想起日式咖哩。

家中某人嫌棄咖哩雞不像樣,結果我以一己之力,徹底消滅。 

 


12 則留言:

  1. 俾我都唔想嘥咗街坊一番心意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔難食架, 只係有人嫌唔辣又唔香咁啦

      刪除
  2. 我唔鍾意日式咖喱,偏甜而且無東南亞啲咖喱既辛辣香

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我幾鐘意食日式咖哩豬扒飯架

      刪除
  3. 你可以加啲料調整下味道喎,不過我都喜歡日式咖哩。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 其實真係唔難食架, 不過佢嫌唔辣又唔香

      刪除
  5. 細個唔識食,大個咗先知咖哩有好多種。我最喜歡印度咖哩 (不過印度咖喱有好多種,我懷疑自己試過晒)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意東南亞風味, 辣椒、蒜, 一定唔少得

      刪除