2015年11月27日 星期五

澳門行@2015 (一)

我們跟友人一起過大海, 無指定行程, 遊遊蕩蕩渡過兩日一夜。 

當日我們乘十時多的船去澳門。 一上岸, 已經看到正值準備澳門賽車。 



先乘發財車到酒店, 安放好行李。入住的是超老牌酒店。 


之後就到官也街吃午飯。 飯後來杯木糠布甸, 小小一杯盛惠廿八大洋。




然後就沿著到萄韻之路, 走到威尼斯人。 未走進去, 已見N個強國旅行團。 誰說強國遊客少了?  老實說, 威尼斯人不是我杯茶。 





天氣熱, 就在威尼斯人吹冷氣。休息夠了, 又乘發財車到碼頭, 再回酒店。 


吃過晚餐, 就閒逛噴水池。



最後就慢慢走回酒店。 這五光十色是拉斯維加斯的澳門版嗎?







 

35 則留言:

  1. 我記得早幾年,一行入威尼斯人大堂,一大陣煙味,又人頭湧湧,乜貴氣都冇曬.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如無意外,馬交威尼斯人應該係全球體積最大嘅 A 貨。

      刪除
    2. 呢個A貨仲要好假下呢

      刪除
    3. 除左煙味, 仲有大聲喧嘩呢

      刪除
  2. 只要去過歐洲對比,就知道威尼斯人有幾假!我經過威尼斯人一次,剛剛是Check in time。哇,大陸人多到嚇死人!以後都唔再去!

    回覆刪除
    回覆
    1. 在威尼斯人的 check-in lobby,有人痞有人除鞋有人跳大媽舞,你會以為自己喺廣州公園。

      刪除
    2. 又話少左強國人, 點知一去到門口, 嚇C人, 多人多到呢......

      刪除
    3. 係信德, 已經見佢地坐哂係度, 除哂鞋, 唔扮野, 做自己

      刪除
  3. 相信地球過去七年面貌轉變得最厲害,連佢阿媽都唔認得佢嘅地方,就係澳門。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無哂以前特色啦
      外國害會鐘意去東望洋個D地方行下, 唔係威尼斯人啦

      刪除
  4. 依家唔算n個強國團,之前是nxn個強國團......依家真係少左好多大6人

    回覆刪除
  5. 我試過一次去澳門,成街都係人,怕左!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新馬路個邊都還好, 威尼斯人個度, 真係嚇親我

      刪除
  6. 住開歐洲唔覺威尼斯人吸引.

    回覆刪除
  7. 我去澳門都無去過威尼斯人

    回覆刪除
  8. 我N 年沒有去過澳門了 , 衹認得那條賣手信的街完全沒有變 .
    新建築物好靚 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 物價就漲左好多, 一個早餐閒閒地都要四十大洋

      刪除
  9. 根本就冇少到啦,你去銅記/海港城睇下, 咪又係周圍強國人.係d廢官講緊廢話.

    回覆刪除
  10. 只剩下下環, 才有老澳門風貌

    回覆刪除
  11. 十一月還是天氣熱,真意想不到!你好嗎?入了很多貨嗎?
    澳門。。。我已經有好多年無去過啦,還是喜歡澳門舊情懷的一面

    回覆刪除
    回覆
    1. 我俾人問, 係咪想買哂成個香港 ( ≧Д≦), 行李超哂重

      刪除
  12. 我很懷念小時候的澳門。這地方本身很有味道,想不到後來「淪陷」了。
    我也覺得威尼斯人好悶、好悶。試過和成班親戚去玩,住在與威尼斯人相通的酒店,成天在酒店群中穿梭來回,都不知有什麼好玩。(「食自助餐」成了最好的節目。)我又怕入賭場......

    回覆刪除
    回覆
    1. 威尼斯人真係一啲都唔特別, 仲有而家保養都唔見得好
      最抵C仲係我一行入去, 個迎賓同對面同事傾計, 大聲之餘, 仲要一輪粗口, 如果你話係五星級, 員工嘅質素居然係咁?

      刪除
  13. 木糠布甸記得最初去食時只係十二、三蚊,乜依家成廿八蚊咁乸利@@
    澳門依家真係乜鬼都貴晒.....
    我都好鍾意搭發財車,因為佢啲巴士兜路兜到喊,浪費時間

    回覆刪除