2015年11月28日 星期六

澳門行@2015 (二)

第二天早上, 我比專員早起, 又不想呆在房裡, 就到附近逛逛。

超老牌酒店旁放著一堆人力車, 那些遊客會有興趣呢?


望著酒店旁邊的這個廣場, 我忽然覺得自己在深圳。(是我印象中的深圳, 我已好幾年沒去過。) 





為什麼大清早噴水池前就聚集了一大群大媽? 


之後回酒店喚醒專員, 一起出外吃早餐: 葡撻是也。 翻轉葡撻, 見到酥皮是一圈圈的。 一口吃下去, 就有濃濃的牛油味。 專員說這家的萄撻比昨天在官也家巨輪的好吃多了, 巨輪的酥皮做得一點也不出色。


有人說, 這家的店員服務態度欠佳, 我又覺得還可以啦, 可能之前在老家遇見好幾個年初四嘴臉的推廣員吧。 回港之前, 我們不怕邪惡之物, 還特意再去買了半打萄撻帶回去。 o((*^▽^*))o

 

23 則留言:

  1. 澳門野食我麻麻!

    回覆刪除
  2. 你都好早下喎,條街咁靜~

    回覆刪除
  3. 多年未踏足,自強國人患後也沒有興趣再踏足

    回覆刪除
  4. "年初四嘴臉"今年確係比舊年雨傘時期嚴重好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到仲要係銅記嘅有名超市呀, 唔通生意真係唔憂做?

      刪除
  5. 年初四的嘴臉?即係點? 安德魯應該是比較正宗,聽聞巨輪是 for 遊客。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有無睇過行運一條龍? 多謝 cable, 我睇左N次
      周星馳金句:年初四咁嘅樣。甚麼意思?假又放完,錢又洗晒,工又要返,呢個樣點會好睇?
      https://www.youtube.com/watch?v=mbtqdiA1-s0

      刪除
  6. 呢間啲葡撻最出名的,啲撻好快賣晒,當然好食,因為多人幫襯,服務態度唔好都唔出奇,佢哋都唔憂做

    回覆刪除
    回覆
    1. N年前去澳門, 問路時, 有位學生妹都同我推介佢啦
      我又覺得佢態度OK架

      刪除
  7. 深圳有d地方仲好過澳門.

    回覆刪除
  8. 我喺里斯本原祖店食過,非常鬆脆,好味到呀♡♡
    後來睇四個少生參觀佢地工場,先知道材料雖簡單,但製作咁煩復。
    0.8歐元一個,超值。

    回覆刪除
  9. 香港賣的葡撻冇咁多層 .

    回覆刪除
  10. 年初四嘴臉的推廣員一定blacklist佢XXD
    HK大把唔憂做店舖

    回覆刪除