2015年11月30日 星期一

澳門行@2015 (三)

吃飽了, 我跟專員就到附近逛逛。






然後就跟友人會合, 午餐過後, 就是是日最後節目: 買手信。 除了到過著名三大手信店, 還去了友人大力推介的《最香餅家》。 



還未到店面, 我已經聞到一陣陣炭火味。 店面直是粵語長片中商店的模樣。 到了店前, 我就看見師傅努力做餅, 手法純熟俐落, 很難得現在還可見到人手做餅呢。 那一盤盤的杏仁餅很吸引。 



我買了幾盒給家人及專員媽。 雖知道專員媽不是個容易接受外來食物, 她居然不出三天就全掃光。 我跟專員說, 最香的杏仁餅一定比三大品牌的好味得多。 

接著再閒逛一會。 



這騎樓底在香港也買少見少了吧。 


有個小插曲, 我們在《最香餅家》遇見已移居楓葉國多年的港人。 大家聊聊天, 都說起不樂於看到老家現時的改變, 同樣不明白為什麼有人一定要清掉那茶漬不可。
  

19 則留言:

  1. 咦,我都有個澳門長大嘅朋友向我推薦最香餅家。好似真係香啲。

    回覆刪除
  2. 杏仁餅我都幾鐘意食.
    寧願要C都要清左茶漬.

    回覆刪除
    回覆
    1. 最香又真係好味架
      無左D茶漬, 又何來而家嘅HK?

      刪除
  3. 買個杏仁餅模自己整,咁咪時時都可以孝敬專員媽囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係陳枝記見到架, 不過行李超哂重, 所以唔買

      刪除
  4. 香港太進步繁榮,沒有好好保留原始的一面。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日覺得要發展, 唔一定要將以前D野拆哂掛

      刪除
  5. 香港一向都喺咁,一定要快 ; 好似澳門現況咁,咪又喺一樣,改變亦無法令所有人滿意,只有隨願而安,

    回覆刪除
  6. 香港一向都喺咁,一定要快 ; 好似澳門現況咁,咪又喺一樣,改變亦無法令所有人滿意,只有隨願而安,

    回覆刪除
  7. 以前我都好鍾意食杏仁餅 , 但現在好難買到從前那種杏仁餅了 .

    回覆刪除
  8. 老店能生存下來自有一套秘方^^

    回覆刪除