2015年12月1日 星期二

我的第一個 Advent Calendar

過了無數個聖誕節, 今年才買了我的第一個 Advent Calendar。 


一天一顆朱古力, 這是今天的一顆, 也是第一顆。



鄰居已在經佈置好了, 我家的聖誕樹仍在雜物
看來我要加把勁啦。  

16 則留言:

  1. 我見對面d鄰居窗度都掛左聖誕裝飾啦, 上年我鉤既幾隻聖誕公仔都俾左佢地玩..我乜都唔整, 唔使煩~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家整唔整, 都仲十五十六, 我好懶呢

      刪除
  2. 咁啱,我今年都買左個advent calendar, 又係朱古力黎架!

    回覆刪除
  3. 整年節日我最鍾意聖誕節 , 因為覺得氣氛熱鬧又溫馨 .

    回覆刪除
  4. 個仔大咗,都冇整聖誕裝飾.

    回覆刪除
  5. 年年我都買Simpsons嘅advent calendar.

    回覆刪除
  6. 我試過帶返公司同同事玩,每人揀定一日,到果日俾佢地開黎食。

    回覆刪除
  7. Advent Calendar 香港買都幾貴喎。

    回覆刪除