2015年12月3日 星期四

抄歌?

Adele 新專輯《25》報捷, 首週銷量超過三百萬張。 今晚 France 2 還會有她的演唱會 Alcaline le Concert


與此同時, 法蘭西媒體如 Le Figaro 跟 L'Obs 就報導新專輯中的 Millions Years Ago 令人想起法國老牌歌手 Charles Aznavour 的 Hier Encore, 說穿了, 就是質疑那會是抄考還是致敬呢? 

自問聽力不好, 我又找不到兩首歌有什麼相同之處? 不如你們也聽聽, 來評評理啦。





14 則留言:

  1. 旋律節奏係有啲似,不過,又好難講話抄曲嘅...

    回覆刪除
  2. 我唔係咁鍾意 ADELE ,不過呢首歌又好好聽,多謝介紹。音符得7 個音,一定有很多相同之處,但兩首歌唔可以話似囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 第二付歌,ADELE唱錯歌詞呢,好彩player 兜得到呢。''Who regrets the things they've done. Sometimes I just feel it's only me''

      刪除
    2. 你可以解釋得好清楚, 而家我明佢地點解咁講

      刪除
  3. 唔知到播佢個concert時France 2個website度有冇得睇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啱check咗, not in France冇得睇.

      刪除
    2. 我錄起左, 廢事我一路睇, 一路有人依依哦哦, 係某人心目中只有 Katie Melua

      刪除
  4. 近排喱隻碟熱賣中
    好聽咪得囉^^

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 唔大駛, 無不良嗜好, 真係可以食幾世

      刪除