2015年12月10日 星期四

香菇臘腸煲仔飯

在老家入貨, 又怎可以少得冬菇和臘腸。

回來後, 急不及待來個煲仔飯。 參考了網上食譜, 把冬菇和臘腸切粒, 炒香, 再用老抽跟糖來調味。 待飯煮開了, 就放進去一起煮。 雞蛋呢, 純出於某人要求。




煲仔飯好味暖胃, 不過暫時不會再吃, 始終存貨有限, 怕我一下子給我吃清光。

24 則留言:

  1. 呢次你係咪將晨早想買既所有貨都入齊啦..
    題外話 : 仲記得之前我提過隔離屋外牆隻鴿孵鴿b嗎 ?呢幾日係同樣地方又孵緊呀...唔知係咪揀0岩左個好位, 到時到候都會返黎孵呢. 仲好似係同一隻添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜我仍然漏招呢...
      係咪因為風水好, 佢地返來呢 ^^

      刪除
  2. 專員鐘唔鐘意食?
    天氣凍凍地一個人真係可以食得晒^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢鐘意食, 不過唔可以落太多冬菇, 味太濃佢支持唔住

      刪除
  3. 咁凍食煲仔飯,正!但真係要睇住黎食呀,最少過左今個冬天再算啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 存貨唔多, 我好孤寒, 唔捨得食呢 XD

      刪除
  4. 我兒時食得最多有味飯,這個是其中一個我至愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兒時食得最多嘅有味飯係豬潤瘦肉飯呢

      刪除
  5. 咁你今次入咗幾多冬菇同臘腸?

    回覆刪除
  6. 煲仔飯唔一定用臘味,可以整北菇雞、排骨、肉餅都得

    回覆刪除
  7. 專員對啲中式蠟味有咩評語?

    回覆刪除
  8. 即刻聞到好香呀!我來幫你食埋d飯焦呀。

    回覆刪除