2015年12月14日 星期一

望圖止渴?!

回來差不多一個月啦, 相片應在整理中。 不過我間中仍會來個照片重溫, 來止止心癮。

在鄉下地方, 又怎會有好吃的廣東點心呢? (Θ︹Θ)ს


看到這相片, 我才醒起沒買五香肉丁回來看門口。(;へ:)
為什麼要去 Toast Box? 答案在相片中找。



即使是壽司連鎖店出品, 都比這裡的好吃百倍。 超市賣的, 一點都引不起我的興趣, 即使某街坊大讚 Auchan 的好味道。



跟家人出外晚飯, 見回好久不見的乳豬呢, 還有近來流行的冬菇包。






本來想買個雞蛋仔模回來試做, 最後還是怕行李超重, 放棄了。( Ĭ ^ Ĭ )


令專員望而生畏的例湯。  (≡^∇^≡)



 

28 則留言:

  1. 叫家人寄得唔得呢..
    冬菇包自從係廈門果間宴遇食過之後, 真係越來越多間見.呢間餡係鹹架 ?
    呢d手腳湯我都從來唔食@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好怕麻煩人架, 而且分分鐘郵費仲貴過罐野

      刪除
  2. 會唔會越望越渴㗎?!

    回覆刪除
  3. 冬菇包我都係第一次見(鄉下婆)
    最愛雞腳湯^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前見有人係FB post 過呢
      我都鐘意飲雞腳湯, 不過有人怕怕

      刪除
  4. 回覆
    1. 都係個句, 有時唔想起佢, 而家無呢, 又想食

      刪除
  5. 我係香港都無食過,甚至聽過冬菇包!你勁喎!

    回覆刪除
  6. 五香肉丁真係好想好想食.

    回覆刪除
  7. 唔係間間茶餐廳都有五香肉丁同回鍋肉食,我有時想食都要特登行遠啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有沙爹牛, 我都好想食

      刪除
    2. 舊年我大伯女友係多倫多偷運咗啲五香肉丁返o黎,俾咗兩罐我

      刪除
    3. 大伯女友真好, 你個度唔俾帶食物入境?

      刪除
    4. 我呢度唔比入口呢啲肉罐頭,但我初來紐約時(20年前),見有楊協成咖喱雞罐頭,後來就無了

      刪除
  8. 我都無見過冬菇包呀,你好潮!哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前見有人係FB post 過
      我都係食過呢次咋

      刪除
  9. 專員驚雞腳?
    冬菇包幾盞鬼喎,未見過呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有見過老番係茶樓食鳳爪,因為佢老婆係唐人

      刪除
    2. 我屋企個位仁兄見到就驚, D腳甲最嚇人喎
      冬姑包我之前係FB見過

      刪除
  10. 冬菇包做得好似呀,但我未食過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前係FB見過, 都係食過呢次咋

      刪除
  11. 我住香港都未吃過冬菇包呀 . 你反而吃過叻叻 .

    回覆刪除