2015年12月6日 星期日

台中遊@2015 (一)

我們本來想乘廉航到台中, 但是不知道是不是因為我們在週末出發, 票價竟然比港龍還要貴, 所以最後決定光顧港龍。 




到台中只有四日三夜, 時間不算多。 我們第一、二天都是在清境, 住在清境峰情人文民宿。 為什麼會選這一家呢?  其實之前聯繫過好幾家民宿, 這家很快就回覆, 而且解釋得很清楚, 再看網上的評價也不錯, 所以就選它啦。




房間不算小, 而且還有個露台, 遠望可見老英格蘭莊園。 安頓好了, 就出外走走。



走到老英格蘭莊園, 我們沒有進去, 只在外面看看。 老實說, 我總覺得這類建築物出現在清境有點奇怪, 跟周邊環境格格不入, 聽說宿一宵也不便宜。 不過專員卻看到圍欄的釘子居然露出來, 大說手工不佳。 



這家民宿確實不錯, 員工很有禮。 缺點呢, 就是洗澡用的熱水供應不大穩定, 大概是因為熱水爐都置於室外, 絕對不是即開即有。 房裡有個小告示, 二人的洗澡時間最好相隔半小時啦。 


如果你不喜歡貓狗, 就不要選這家民宿。 汪星人和喵星人在這都是自由自在的啦。 



24 則留言:

  1. 其實民宿咪民宿,駛咩又叫歐洲地方名,又攪到鬼五馬六!特別個瑞士花園,我見到想嘔

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我地無去青青草原同瑞士花園囉, 覺得古古怪怪咁 XD

      刪除
  2. 我一月去台中,既有喵與汪,我就留意這家

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以 search 多幾間, 其實清境有二百間民宿, 有D係無牌架, 所以最好搵到合法嘅會好D

      刪除
  3. 開得民宿酒店, 最基本熱水爐要相隔半粒鐘, 絕對扣哂分啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔可以接受, 真係唔好揀呢間

      刪除
  4. 清境很漂亮。有沒有順便登山?

    回覆刪除
    回覆
    1. 做錯決定, 去左第二度, 再俾我揀, 會留清境多D時間

      刪除
  5. 回覆
    1. 風景真係靚, 呢D先至係心曠神怡

      刪除
  6. 我本來都想坐廉航去日本,不過睇好多評論說會 delay and cancel in last minutes,我怕時間有限,唔敢博。反而我由英國去歐洲我唔怕,起碼這裡消費者保障大D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見好多係香港坐廉航嘅都話大致上無咩問題, 除左個位坐樂桃嘅港女 XD
      我係歐洲只坐過一次廉航

      刪除
  7. 我有貓敏感,呢間唔啱我.

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 山上都幾多狗架, 有D完全唔怕車呢

      刪除
  9. 個莊園又真係幾歐洲feel
    專員睇得咁仔細連口釘露出來也睇到@@
    如果夏天無熱水都無所謂,冬天就唔掂

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我地路經見到嘛, 佢幾眼利架

      刪除
  10. 你就好啦,天氣咁好,真係秋天去好D

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩去到都好天,見到好多星星, 又睇到日出

      刪除
  11. 老英格蘭莊園,滿足某些未去過歐洲的人。

    回覆刪除