2015年12月25日 星期五

聖誕月圓夜

聖誕夜, 又是月圓之夜, 據說是1977年以來首次出現。 
下一次月滿抱聖誕會是在2034年。

平安夜, 抬頭看到滿月, 立即把它拍下來, 我用的是古董傻瓜機。 


聖誕夜, 我起初還以為密雲關係, 會看不到滿月, 沒想它終於跑出來了。 


今年聖誕, 負能量來襲, 希望陰霾能快點給掃走。 

14 則留言:

  1. 什麼原因呀?是最近節目抑鬱?或屋企有事?或身體出問題?哼,一定係狗哥唔乖!hehe講笑咋!有事就記得同人講,或係度講下,relax d! Take care ar! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 老家出了狀況, 擔心啫, 放心

      刪除
    2. 明白!老家有事係擔心的。你一來咁遠,二來剛回來無幾耐,回來真不容易。希望一切無事啦!加油!

      刪除
  2. 祝你一切將會更好與更好!

    回覆刪除
  3. 我見到圓月,因為有雲,所以若隱若現,明天會更好,保重呀!

    回覆刪除
  4. 我在平安夜見到月好圓,想不到聖誕日才正式月圓,但卻忘了抬頭望。我都有負能量來襲,解決方法之一竟然係打機。憂鬱情緒總會過去,祝一切安好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔叻打機, 分散注意力, 都係整下野食, 探下街坊咁啦
      希望心情快D平復啦

      刪除
  5. 回覆
    1. 夜晚好光, 難怪兩個貓頭點都要去街

      刪除
  6. 我果晚7點幾望到, 反而唔覺太大個咁.當晚都係好多霧, 好快又遮哂.
    希望你老家既狀況盡早解決, 陰霾盡散 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開始做下其他野, 分散下注意力, 心情會好D

      刪除
  7. 新年快到,希望你們明日更好!

    回覆刪除