2015年12月21日 星期一

誰偷走了我的梳化?

究竟梳化有什麼魔力, 吸引兩位大爺進駐? (?・・)σ


這就是貓奴的生活?  大爺戀上了梳化, 貓奴就要主動讓座。

還是貓霸王懂得規矩, 只會在外面午睡。 有天他真的搬了家, 我真是會掛念他啦。  


 

28 則留言:

  1. 我家貓頭霸的不是梳化, 是我張床!

    回覆刪除
  2. 瞓梳化梗係C服過木板地啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知, 我而家坐張凳咋, 梗係梳化舒服啦

      刪除
  3. 佢地真係好「大爺」喎!

    回覆刪除
  4. 我家王子話,如果屋企有隻貓,隻貓想瞓邊,我都要讓路

    回覆刪除
  5. 除非佢哋真係霸住張床我又瞓唔到,至會趕佢哋

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 佢主人將間屋放盤啦, 可能出年就走, 我會好掛住佢

      刪除
  7. they occupy both my bed + sofa

    回覆刪除
  8. 有養貓的人都非常明白,感同身受

    回覆刪除
  9. 我一早已經畀佢偷咗我張床……(^_-)

    回覆刪除