2015年12月15日 星期二

七年前的...

我把下面的這張照片換成了我臉書的背景, 竟然換來朋友一句「乜香港有咁靚嘅咩」。


其實這照片攝於2008年, 那時的我時會在尖沙咀一帶遊遊蕩蕩。  這次回老家, 居然沒到過海傍呢。

這張照片是同一時間拍的。


這張就是在灣仔碼頭拍的, 正值零八年聖誕時份。 想起也錯過了今年的聖誕燈飾, 有點可惜。 

 

26 則留言:

  1. 你回去時還未有聖誕燈飾?下次揀聖誕新年回去啦。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 香港人點會無見過, 可能近年睇睇埋埋, 覺得唔似以前咁囉

      刪除
  3. 回覆
    1. 我以為無咩點變, 點知去到銅鑼灣地鐵轉車, 我居然企左係度

      刪除
  4. 可知你返香港幾忙!唉,香港燈飾不外如是,以前我都會四圍影燈飾相,今年都費事去迫!但最頂引係人地歐洲聖誕市集,香港又抄人地,但又攪到唔三唔四,成村人迫哂去!好心香港唔好再抄人野,唔好咁tvb啦!自己用下腦,諗d新野出黎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每日都會返老媽度食飯, 仲有跑銀行, 睇牙, 所以唔會有好多時間啦
      我見生果報有講赤柱有市集, 好似都幾多人, 可能佢地諗咁樣吸引到人去駛錢掛, 都係取易不取難

      刪除
  5. 其實香港唔係唔靚,只是現在的社會氣氛太差,好的也看成醜。世界上沒有完美的地方,有的地方福利很好但稅很重;有的地方看起來井井有條(如日本),但壓力很大,而且城鄉差距亦非常大,只是大多數人只到日本的大城市,不知到日本有些地方也很肅條(如本州的西部及四國地區);有些地方大自然風景很美(如北歐),但生活不很方便,到超市買東西也有時間限制.......
    大家學習放開一點,欣賞自己家鄉,快樂其實不難,知足常樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得非常好,通常心理上,總覺得過去永遠是最好的,所謂隔離飯香,自己總比不上人家,若干年後,又會覺得現在比若干年後好,所以要珍惜現在!

      刪除
    2. 我同意而家社會氣氛太差, 日日都有新野, 真係唔怕無新聞
      之前我都講過, 有朋友未移民前, 成日都話外國好, 而家又話當地人蠢, 呢樣個樣, 其實度度都有好有唔好

      刪除
  6. 回覆
    1. 由市中心去郊野一個鐘就得, 好少地方可以咁

      刪除
  7. 回覆
    1. 有段時間, 我日日都搭船去灣仔架

      刪除
  8. 海傍美景在中心得啦,依家封左裝修,好彩無去

    回覆刪除
  9. 以前的香港靚得多,沒有星光大道的海傍更舒服。感覺上,以前的聖誕燈飾更美,不知是否因為那時正值童年美好時光。很喜歡在馬路上方交織的聖誕燈泡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前燈飾有心思D, 以前就似交行貨, 可能主力都係商場啦
      仲有以前都有應節電影, 而家好似都無咁呢

      刪除
  10. 依家影, 會多左個摩天輪...

    回覆刪除
    回覆
    1. 天荒地老流連在摩天輪? 係咪肉 London 個?

      刪除
  11. 你今次回老家,去過邊度呢?港島九龍新界?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係去左好多地方, 去過 Kowloon City & 鴨記

      刪除
  12. 現在香港聖誕燈飾冇以前咁璀璨而設計心思也較以前簡單冇咩好睇, 但每年去睇慣都會去趁下熱鬧 .

    回覆刪除